štvrtok 22. novembra 2007

"Ráno mě probouzí tma ..."

Neverila som, že ho ešte niekedy budem môcť počúvať ...
Bála som sa, že to sama neustojím. Že až príliš rozvíri kúdol prachu priviaty západným vetrom, že prinesie okamihy, keď boli dni teplé. Priam som ich cítila. Ako kúsok triesky pod kožou, čo bolí pri každom dotyku. Ako rana, na ktorú nenachádzam zacelenie.

Večer som sa vrátila z koncertu. Bol úžasný. Pristihla som sa pritom, že Ťa vidím vedľa na prázdnej sedačke. Alebo, že Ti hneď ráno pošlem ako darček celý jeho spevník aj s podpisom iba pre Teba. Že Ti poviem, že už viem všetky texty naspamäť. A že som napísala jednu slohu v češtine, a Ty že dopíšeš druhú. A refrén bude spoločný. A ...


Zabúdanie je stav dlhodobý.
Spevník bez podpisu položím na nočný stolík a vstupenku založím na stranu 104.

17 komentárov:

ostrovanka povedal(a)...

pamatam sa, ako som raz sedela na koncerte lenky filipovej a cely ho preplakala, v kazdej slohe, v kazdom tone som videla jeho tvar, pocula jeho hlas, citila jeho dych a spominala na jeho vyznania a sluby...
napisala si to nadherne, zlato :)

Blueska povedal(a)...

ja mám občas pocit, že raz sa už nenájde nič, čo by mi niečo boľavé stále nepripomínalo ...
Lenku mám aj ja rada.

ostrovanka povedal(a)...

prepac moja, ze som ta obajvila az dnes :) o to s vacsim uzasmom citam tvoje slova...

Blueska povedal(a)...

veď som tu stále nováčik,
dík :o)

ostrovanka povedal(a)...

novacik mozno :)))

Silviah povedal(a)...

Ďalší blog, kroý sa oplatí čítať...

Blueska povedal(a)...

vitaj Silviah, som rada

M.Č. povedal(a)...

Blueska, mýlime sa, ak si budeme myslieť, že na lásku sa dá zabudnúť..
Nedá, iba bolesť zo straty sa postupom času otupí a do popredia vystúpia len tie pekné spomienky. Chválabohu, že regeneračná schopnosť mysle ( i citov) človeka je v mladosti obdivuhodná a ty si predsa ešte tak krásna/e mladá.. :)

germa povedal(a)...

krásne a o to krajšie, že si to spojila s mojim obľúbeným Nohavicom (či Nohavi´čkom ako hovorí vnučka:) )
Každý máme v sebe takúto spomienku

Blueska povedal(a)...

Máš pravdu Mia.
So spomienkami to nie je ako s PC, kde stačí jeden "ťuk" a všetko je preč.
Spomienky, tie zlé, občas zamrznú kdesi na polceste medzi odpúšťaním a zabúdaním.
Ďakujem :o)

Blueska povedal(a)...

Jeej Germa, s tým Nohavičkom si ma potešila. Zaradím si ho do slovníka :o)

femma povedal(a)...

príjemné čítanie, prídem aj nabudúce:-)

Blueska povedal(a)...

vitaj Femma, ďakujem :o)

FanaticGay povedal(a)...

no tak som sa konecne dostal k tvojmu blogu. Naozaj sa toto oplati citat. Skvele som si pocital takto v sobotu v noci. Mnam.

Blueska povedal(a)...

Ahoj Fan. Tak Ťa tu tuším volajú :o)
Rada Ťa tu vidím. A teším saaaaaaa.
Dík.

FanaticGay povedal(a)...

Veru tak. Chcel som ti poslat mejla, ci sa nahodou nepozname, lebo mi to prislo velmi zname, potom som si precital tvoje oblubenosti v profile a bol som si celkom isty. No a ked som ten mejl siel poslat a objavila sa tvoja dreska tak som vedel, ze som sa nemylil :) Tak sa tesim, ze ta tu vidim a drzim palce do dalsieho pisania. :)

Blueska povedal(a)...

Fan, aj mňa už medzitým osvietilo :o)
Aj ja už vieeeem. A teším saaaa.