sobota 7. júna 2008

Zo súkromnej planéty

Z času na čas rada pozerám prírodopisné filmy na Animal Planet. Úspešne som nimi nainfikovala mamu a som naozaj rada, že sa namiesto bezduchých postáv z nekonečných seriálov, teraz radšej pozerá na zvieratká. Vraj si pri nich oddýchne, upokojí sa, lebo tam sa vždy všetko dobre skončí. Len na levy (prepáč Lev :o) nerada pozerá, lebo vždy natrafí na scénu, keď už žerú nejakú krásnu antilopu. Skrátka zákon džungle v dokumentoch ignoruje.

Teraz na jar, s letom na ramenách, považujem za hriech, sedieť pred televízorom. Animal Planet teraz vysiela všade a naživo! Stačí, keď celý víkend strávim v záhrade a nič mi neujde.

Ani takéto in flagranti


16 komentárov:

w-abt povedal(a)...

dobrý úlovok

Blueska povedal(a)...

ahoj Wabt, ešte sa len učím loviť :o)

germa povedal(a)...

hm, máš talent, to vidno

femma povedal(a)...

zdá sa, že s fotoaparátom čaruješ tak isto dobre ako so slovami- len tak ďalej,zrejme máš schopnosť postrehnúť aj maličkosti, ktoré iní nevidia:-)))

mia povedal(a)...

blue...
veru, súhlas.. i ja som takmer celý víkend strávila v záhrade s motykou.. je fajn mať prácu, pri ktorej je človek občas len sám so sebou..alebo iba v spoločnosti tých mini a mikroživočíchov.. :)

Blueska povedal(a)...

Germa,
šak je len tak cvakám, čo vidím, na talent to nie je, čosiiiii.

Femma,
poteší ma, ak nájdem niečo čo bežne vidím len v telke. Vždy som si hovorila, ako to môžu tak nafilmovať a ono to niekedy stačí, len keď máš otvorené oči a tváriš sa ako chameleón :o))

Mia,
vieš o čom hovorím. Taký rozhovor s motykou, uprostred zelene, je ako súkromná psychologická ambulancia :o)

Lev bez hrivy povedal(a)...

No coze, Tebe to prepacim, ale ten druhy clovek, ktoreho spominas, ten je vegetarian? Ziadne mrtve maso nekonzumuje? No teda...

Inac tie minizvery si to riadne uzivaju, nevidia, nepocuju... aj by ma zaujimalo, aku cast zivota im to zaberie. Viac ako ludom? Menej? Podla toho, ci by sa bralo do uvahy aj larvalne stadium alebo nie... :-)

Blueska povedal(a)...

Kdeže vegetarián. To skôr ja sa s mäskom nekamarátim.

A vieš že tým minizverom závidím :o)

A keby som vedela ich mená, tak Ti zistím ich milostné praktiky :o)
Mne sa zdá, že keď sa rozhodli splodiť deti na lipovovom liste, tak to budú asi romantickí okrídlenci :o)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Skor nez romanticki to asi budu ceski turisti, ked si vybrali lipu :-)

Blueska povedal(a)...

Každopádne majú dobrý vkus, keď si vybrali našu záhradu ako dovolenkovú destináciu :o)

Coy povedal(a)...

U nas zacal Animal planet vysielat live na balkone. Ale to sa mi velmi nepaci :(

Blueska povedal(a)...

Coy,
a vysielajú seriál o komároch?

Lev bez hrivy povedal(a)...

Este horsie by bolo o holuboch... :-(

Coy povedal(a)...

Lev to uhadol :)

Jara Hribiková povedal(a)...

blueska, vidím, že máme podobné záľuby...animal planet ja môžem a ešte viac takéto momentky...

Blueska povedal(a)...

Bubu, vitaj :o)
To sa pozná, že sme na podobných vlnách :o)